2012-04-01
12:10:03
    Tonight I had the strangest dream.....

Jag vet int vad jag har ätit eller vad som är fel med mig, men jag hadd en relativt trevlig dröm inatt.

Det var den första skoldagen, och av någon anledning sku 3C (de va vi) ha ett klassprogram tror jag, för jag steg upp och sjöng denhär (inklusive med en massa trevliga rörelser) för hela lärarkåren, vissa individer speciellt.
WTF?

Grejen är att jag aldrig ens har hört denhä versionen, bara gleeversionen, men medan jag tycker den videon e enklare att förstå och kortare och mer hur mitt framträdande gick till, så har jag ändå kinda lova att int gleespamma er, så ni får se originalet..

Jag minns speciellt meningen "Little girl from Cherry Lawn, how can you be so bold? How did you know that golden rule?"




Sången börjar ungefär vid 1:45

//Beccs, who else?

Kommentarer
Heidi säger:

Ja sko vila si den drömmen. Man borda kunna spela in dom å si på dom sen. Underhållande!



Ja drömd om da Chip inatt. Ingen aning om va drömmen handla om.. men på morgonen då ja så kändes han liksom bekant, som om ja hadd träffa han nyligen, å de to ett tag innan ja kom på varför. ("Var va ja inatt? hann ja tänk)

2012-04-02 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS