2011-10-16 21:55:46

Here comes Apon



Ålder: 17 (snaaaart 18) Bor: Världen
Civilstatus: forever alone Sysselsättning: Pluggar. För de e de enda jag hinner med.
Personlig blogg: xChiaki.blogg.se

Berätta om dig själv: Jobbig fråga (var de faktiskt jag som kom på den?). Jag är en människa som försöker vara glad och positiv. Jag är öppen för nya saker. Just nu extra intresserad av no poo, feminism, genus, utseendefixering (eller snarare avsaknad av den). Jag tror på magin i medvetna och omedvetna val. Universalnörd. Jag stör mig jättemycket på "språkfel" (typ när folk skriver "o.b.s." eller "sträcka under") även om jag samtidigt försöker intala mig själv att det inte kan finnas fel i något vi själva skapar. Tycker om språk, kultur, drama, japanska pojkar, och Södris (ser ganska kul ut när man skriver det).
Favoritsvordom: Gadöj
Smeknamn: Apon, Hedda, Chiaki, Chi-chan, Heiiidii (me extra jobbig Hanna-röst)
Person/Personer jag ser upp till: Aya Kito, Lady Dahmer, Magnus Betnér
Framtidsdrömmar: Fred på jorden, att alla visar respekt, att tullväsendet och landsgränser avskaffas och är lika. Om jag är mer självisk så vill jag bli läkare, hitta (och behålla) kärlek, få en stark kropp och bidra till det allmänna välmåendet för alla jordens barn.

Vad betyder lennart för dig? Lennart är ett forntyskt namn som kommer från "lejon hård".
Lennarts betyder att ja int behöver sitt ensam på rasterna (å de e ganska myki, vet ni<3)
Vilket är ditt bästa Lennart-minne?
Harry Potter-maraton, filma tvailait, wasalandia, när vi va vi runar å domde människorna satt å lyssna på oss å int märkt att deras pizza va färdig.
Vilken kategori på lennartg.blogg.se skriver du mest i?
Speaker's Corner, antagligen.

Beskriv alla lennartar (inkl. dig själv) med tre ord:
Nicolina: Finurlig, Kort och Lätt (att umgås med)
Tanja: Openminded, Smart, Kan saker (like 911-teorier, Bin Laden-saker, Obama-saker osv, de e väldigt charmigt!)
Mikaela: Bitch, Cool (å ja menar de), Hård (fri tolkning)
Becca: Konkurrent (när de gäller allt), Röd (in many ways), Meddiskuterbar (ja, de e ett ord)
Ida: Djup ibland (ja önskar ja sko få si mer av den sidan), Villvavänmedalla, Godabröd
Heidi: (e de jag?) Ja tror ja skippar de, läs ovan istället.
Jeanette: Skickarsmshelatiden (men har alltid spärr då ja skickar nå, how come?), tränar, snäll (aka bits inte)
Emilia: Vänlig (vilket e underskattat i dagens värld där alla ska va lite bitchiga å ta för sig), Kännermånga, Hjälpsam


Pissimanni Ekorrin
Tvailait Stalker
Runars place Rövimannis place (helst kombinerat)
Timo Soini Ödet
Få locktångsbehandling Spendera en hel dag med bitchgänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0