2010-01-03 14:16:44

Nicolina



vart inspirera av mina vänner, uppdaterar därför min personliga sida


Ålder: 16 jåå... 17 i Dezember (dede va tyska!)     Bor: Kvevlax
Civilstatus: singel... om man nu sku hitt nain..   Sysslsättning: vara med vänner, dansa hiphop, skolan, fotografering! på vintrin kör ja snöskoter, fö ja e cool! :P
Personlig blogg:   -


Berätta om dig själv:  Hej jag heter Nicolina och är 16 år. Mina intressen är... hahah nej det här blir ingen uppsats. Sakrans svårt att kom på nå om sig själv... fuck... Nåja...om man tänker på utseende sidan så e ja kort, har nån konsti hårfärg, e int rikti blond å int brunett heller, mittimellan... Om man tänker på hur ja e som person så tycker jag om att misstolka saker, de e min glädje i livet! nåja skämt å sido... Jag lyssnar på andra, e ganska påhittig å.
I skolan är jag väldigt intresserad av samhällslära och historia. Ingen i min familj förstår varför ja tycker om historia, för ingen annan av di gör de... jag är unik! :P
Måst no nästan citera ett citat av Söderlund: " Om vi int lär oss nå om historien, kanske vi måst upprepa den..."

Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag "blir stor", ibland får jag ångest då ja tänker på va ja vill gör me mitt liv då ja int vet, men för det mesta tänker ja som så att ja tar de som de kommer. Jag kommer no på nå snart. Visst har ja nå riktingar som ja tänker på men äsch...

När jag har min systemkamera i handen och går ut och fotar blir jag lugn, känner en inre frid. Men något som får mig att må ännu bättre är när jag ser solen skina, snön ligger vackert på marken, temperaturen är perfekt, jag sätter mig på snöskotern, startar motorn, drar in avgaserna i näsborrarna. Trycker gasen i botten och drar iväg. Då, ja då känner jag att jag har hittat mig själv. Det är jag!
Min familj och vänner betyder allt för mig <3



Favoritsvordom: sakeli, sakran, fuck
Smeknamn: Pickis, Pix. Pic


Vad betyder lennart för dig?
allt wtf what a question!
eller nånej, lennart betyder int så myki fö mej faktiskt. De e mina lennartfriends som betyder allt
Vilket är ditt bästa Lennart-minne?
många. då vi va å så på harry potter, våran pulkdag. allt som vi ha jort!
Vi får oförglömliga minnen hela tiden då vi e me varann. Ingen dag är den andra lik.
Vilken kategori på lennartg.blogg.se skriver du mest i?
KORV! ork int byt kategori :P

Beskriv alla lennartar (inkl. dig själv) med tre ord:
Nicolina: int böri ja nu beskirv me sjölv igen!
Tanja: bra lyssnare, snäll, bred kunskap
Mikaela: modig, bryr sig om andra, häftig 
Becca: smart, ofta försenad :D, finlands framtida president
Ida: fotbollsspelare, älskar Hannes :P, vill alla väl
Heidi: japanfan, tänker på andra, min framtida läkare
Jeanette: pojktjusare, träningsmänniska, djurvän
Emilia: omtänksam, bra vän!, otroligt snäll, vill alla väl

Pissimanni Ekorrin
Tvailait Stalker
Runars place Rövimannis place
Timo Soini Ödet
Få locktångsbehandling Spendera en hel dag med bitchgänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0