2011-10-16 22:07:35

Jeanette



Ålder: 18
Bor: därhäim som all aader ;D
Civilstatus: Complicated =o
Sysselsättning: Biilan, kompisar, feestin, djuren
Personlig blogg:

Berätta om dig själv:
Jag e ein flicko som försöker gör he som e mest
godhjärtat i alla situationer, ibland e jag helt enkelt för snäll...
Favoritsvordom: Hmm.. heje va svårt x)
Smeknamn: Janet tyyp
Person/Personer jag ser upp till:
Carola Antell, min förra ridlärare.
Framtidsdrömmar:
Flytt ti Halmstad & skaff meij in häst tyypVad betyder lennart för dig?
Vad betyder Lennart för dig?
Jaadu..
Vilket är ditt bästa Lennart-minne?
Typ då vi va & kröp i snön efter att vi hadd vari å pulkka x)
Vilken kategori på lennartg.blogg.se skriver du mest i?
Hmm.. ha int skrivi så mkt =o

Beskriv alla lennartar (inkl. dig själv) med tre ord:
Nicolina: Snääll, roli & glad :D
Tanja: Snäll & trevli, alkoholavskyare(kom int på na anna)  :)
Mikaela: Hankmoboo, ''båtintressera'' & snäll
Becca: Snäll,omtänksam & roli
Ida:Snäll, Hanneslover x), Roli
Heidi: Omtänksam, snäll, rädd för mörker :)
Jeanette: Bilintresserad, festare, snäll
Emilia: Snäll, omtänksam & Glaad :D


Pissimanni    Ekorrin
Tvailait Stalker
Runars place    Rövimannis place
Timo Soini    Ödet
Få locktångsbehandling      Spendera en hel dag med bitchgänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0