2011-10-16 22:07:03

Ida



Ålder: föddes 19 december 1994. Sådär, nu kan du räkna ut det själv :)
Bor: Hemma med familjen
Civilstatus: I ett förhållande <3
Sysselsättning: skolan och fotbollen, samtidigt pressar jag in en massa annat x)
Personlig blogg: http://strong-or-not.blogspot.com/

Berätta om dig själv:
öööh...ibland talar jag för mycket och ibland har jag inget att säga. Jag har blivit mindre blyg med åren och önskar att jag kunde en massa saker som jag inte kan, t.ex. hoppa med snowboarden. Älskar fart, mycket människor, pojkvännen, mycket ljud, stort och mäktigt, antikens arkitektur, fantasylitteratur, min trosövertygelse, familjen etc.
Favoritsvordom: PERKELE (fast jag använder den inte...så kanske "sakeli")
Smeknamn: -
Person/Personer jag ser upp till: Mamma
Framtidsdrömmar: Jag SKA ha toppbetyg i långmatte i studentexamen! Och så vill jag äga en rikti jättestor hoj när jag är 50 :)

Vad betyder lennart för dig?
En samling med roligt folk (både existerande och påhittade)
Vilket är ditt bästa Lennart-minne?
Vet inte om det räknas, men det är nog firandet där vi gick ut ettan (gymnasiet)
Vilken kategori på lennartg.blogg.se skriver du mest i?
korv
(shit va jag måst vara tråki)

Beskriv alla lennartar (inkl. dig själv) med tre ord:
Nicolina: misstolk, WC, rolig
Tanja: brunett (med allt vad det innebär), stökit, wunderbar
Mikaela: crazy, power, "kom-inte-i-min-väg"
Becca: ond(och god), hjärnan, peruker
Ida: fotboll, "aldrig-ledig", konstig
Heidi: japan, sång, påhittig
Jeanette: bil, turkar, rolig
Emilia: den perfekta värdinnan


Pissimanni    Ekorrin
Tvailait Stalker
(jag får vara mest bakom kameran)
Runars place    Rövimannis place
Timo Soini    Ödet
Få locktångsbehandling      Spendera en hel dag med bitchgänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0