2011-10-16 10:33:25

Rebecca





Ålder:
17 Bor: I en deprimerande lägenhet i Smedsby
Civilstatus: happily single Sysselsättning: Jag hoppas ni menar hobby, för det är vad jag tänker skriva här. Sång, Film, Musikaler, Matlagning, att shoppa på Loppis, Glee, Politik, Språk, tankar...
Personlig blogg: glee.se
Berätta om dig själv: Stor, pinsam, psykiskt instabil, lillgammal, barnslig, socialt missanpassad och efterbliven, pratar engelska i varannan mening, medelmåttig, konstant försenad, blond... Ska vi ta de dåliga sidorna också? 
Jag är en person som kämpar med att vara helt fördomsfri (har precis kommit över mina fördomar mot knarkare). Jag har starka men ogrundade åsikter om mycket (försöker komma över det), jag tävlar mot alla om allt (försöker komma över det också).. och försöker vara rolig. Väldigt emotionell när det gäller filmer och annat overkligt, ofta tvärtom när det gäller verkligheten. Och jag har rött hår!
Kort sagt: (på engelska) Very flawed, but trying to be happy.
Favoritsvordom: Saatana, Shittaresh, Helvette
Smeknamn: Becca (typ ingen nowaydays), Åkers (EVERYBODY), Akers (apon), Igor Agrossos, Åkrin (Saatana Pic!), CP (ine), Kebab (Pappa), Beccs (på Lennart, eftersom jag alltid missar A:et på tangentbordet..)
Person/Personer jag ser upp till: Ellen DeGeneres, Chris Colfer, Elphaba Thropp, Idina Menzel, Wilson Jermaine Heredia, Lady Gaga... many many more. Och Jonathan Larson!
Framtidsdrömmar: 1. Finlands president 2. Skådespelare på Broadway (eller West End) Nope, there's nothing else. And yes, I will be dissapointed.
Vad betyder lennart för dig?
Menar du nu Lennart som person eller vi Lennarts?
Lennart som person betyder förstås allt för mig. Ibland förstår jag inte vad jag gjort som är tillräckligt bra för att ha en sådan underbar vän. Han kompletterar mig.
Vi Lennarts är väl mest en kul grej.
Whoops tvärtom!
Vilket är ditt bästa Lennart-minne?
Den första julen? Då kände jag mig hemma för första gången på väldigt, väldigt länge. Men precis allt annat är bra minnen; pulkdagen, harry potter, tvailaitpremiären, jularna, Lennarts födelsedag på Vasalandia mm mm
Vilken kategori på lennartg.blogg.se skriver du mest i?
Speakers' Corner nujust. Men det varierar.. Jag är intresserad av politik och sånt, vet ni. ;)
Beskriv alla lennartar (inkl. dig själv) med tre ord: (Fler ord: Kort matte)
Nicolina: Vänlig, Påhittig och OMG så Kreativ
Tanja: Superduperförstående, Hjälpsam, Omtänksam
Mikaela: Världens Bästa Bitchblick! ;)
Becca: Körsbäret På Toppen (rött, jävla onödigt och smakar illa)
Ida: Mycketbättre Redigerare Änjag xD
Heidi: GOD, men inte snäll. ;)
Jeanette: VAR HITTAR DUDOM?
Emilia: HAR SOCIAL KOMPETENS (något som alla är avundjuka på)

Pissimanni
Ekorrin
Tvailait Stalker
Runars place Rövimannis place
Timo Soini Ödet
Få locktångsbehandling Spendera en hel dag med bitchgänget
(Bli fysiskt skadad eller få tre års knappt läkta psykiska sår upprivna? hmm..)

1. What is your best friends name? Adam Åkers. Vi är på samma våglängd
  • 2. What color underwear/boxers wearing now? White
  • 3. What are you listening to right now? My Body - Young the Giant
  • 4. Whats your favorite number? four
  • 5. What was the last thing you ate? yoghurt med mosad banan i (om jag hade sagt bananyoghurt sku ALLA ha misstolka)
  • 6. If you were a crayon what color would you be? rosa. Jag sku säga röd, men såna finns det så många av. ;)
  • 7. How is the weather right now? Cloudy with a chance of meatballs.
  • 8. Who was the last person you talked 2 on the phone? Papli
  • 9. The first thing you notice about the opposite sex? The hair. always the hair.
  • 10. Do you have a significant other? Jag själv.
  • 11. Favorite TV show? Glee
  • 12. Siblings? fyra. Danni the besserwisser, Ine the alkis, Gabi the osmartis och Adam the elaking. And I love them all.
  • 13. Height? Lagom.
  • 14. Hair color? RÖD
  • 15. Eye Color? Beror på vilka linser jag har den dagen
  • 16. Do you wear contacts? Haha, yeah.
  • 17. Favorite Holiday? Vår jul. Lätt. Eller första maj.
  • 18. Month? May
  • 19. Have you ever cried for no reason? Ofta.
  • 20. What was the last movie you watched? Black Swan
  • 21. Favorite Day of the Year? Första maj.
  • 22. Are you too shy to ask someone out? Mhm.
  • 23. Can you do a headstand (not using the wall)? Nope.
  • 24. Hugs or Kisses? Eskimåpussar. Lätt.
  • 25. Chocolate or Vanilla? Chocolate
  • 26. Do you want your friends to respond to this? You better.
  • 27. Who is most likely to respond to a text from you? Heidi
  • 28. Who is least likely to respond to a text from you? Amanda xD
  • 29. What books are you reading? Da Vinci koodi, Pride And Prejudice, Wicked, J'etais derriere toi
  • 30. Piercings? Bara i öronen, fyra.
  • 31. Favorite movies? Charlie and the Chocolate Factory
  • 32. Favorite football Team? Bears, lätt.
  • 33. What are you doing right now? Svarar på domhä frågorna.
  • 34. Butter, Plain or Salted popcorn? Salted
  • 37. Dogs or cats? Dogs
  • 38. Favorite flower? Lily
  • 39. Been caught doing something you weren't supposed to do? Umhum...
  • 40. Do you have a best friend of the opposite sex? Dixi, yes.
  • 41. Have you ever loved someone? Yeah...
  • 42. Who would you like to see right now? Chris Colfer
  • 43. Are you still friends with people from kindergarten? Yep
  • 44. Have you ever fired a gun? A glue gun indeed.
  • 45. Do you like to travel by plane? Only way to travel
  • 46. Right-handed or Left-handed? Right
  • 47. How many pillows do you sleep with? Three
  • 48. Who do you want to cover in Nutella? Hmm.. Darren Criss, förutsatt att jag får slicka bort det sen också... ;)
  • 49. Do you have a tattoo? Nope. want to get two at least though. Flowers on my ankle and the quote "The only life worth living is one that you're really passionate about" on my.. rygg.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Jag har oktett

    Mejladress: (publiceras ej)

    Blogg/hemsida:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0