2011-04-16
18:10:11
    Ett litet inlägg från mig.

Tänkte att jag skulle ta och skriva ett inlägg nu eftersom jag bara skrivit någon enstaka gång.

Idag är det Lördag och det innebär att man är ledig, för mig innebär lördag också träningsdag och tränat är precis vad jag gjort idag, våren till ära sprang jag min första 10-11 kilometerstur.
Känner mig ganska stolt som stack iväg ut och sprang 10 kilometer på eget initiativ!
Och sen hörde en kvinna av sig angående min 8 månaders svartvita hamster, hennes barn har en hamster sen tidigare så hon kanske ska köpa min hamster och jag tror att han kommer att få det bra där, bara pojken är snäll mot honom, vilket jag verkligen hoppas.
Just nu gillar jag inte alls spotify, först låter de människor använda spotify gratis och efter en tid så börjar allt plötsligt kosta?!
Jeah..



// Schanett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS