2010-05-01
20:37:55
    KARMA

först på fredagen var det skola, där var det KARMA hela tiden. Vi (=karmagänget) fick människors uppmärksamhet dragen till oss, vart vi än gick. Vi hoppade runt och skrek KARMA, det var många som viskade vad har dom för fel? men vi brydde oss inte, tänkte bara vi står för vår tro på karma så vi gör vad vi vill!

när skoldagen var slut åkte jag hem i min KARMAbuss, där lyssnade man förstås på KARMAmusik.

När jag kom hem genom dörren gick jag till min sköna KARMAsoffa där jag tog en KARMApowernap, sov tills klockan var 3 och drömde en massa KARMAgrejs, som sagt när klockan var 3, startade jag min KARMAmoped och drog till Tesses kafe, för att äta mat med hankmoboarna och Johanna. Jag kände att min KARMA höll på att försvinna för dagen, men när jag fick maten laddades min KARMA på nytt. 

Vi åkte hem, å jag gick i duschen, och KARMADE mig där. Sen startade jag min KARMAmoped och körde mot västerhankmo till Jennifer. Där var det filmkväll. Vi hade jätteskoj, fast min karma försvann lite. Men när kvällen blev mörk, hörde jag min KARMAgud ropa åt mej, Nicolina dags att åka hem och utföra din KARMAdans.  Jag lydde, jag åkte hem, men svängde in till mina grannar, för resten av min KARMAfamilj var där.
DÄr utförde jag min KARMAdans och jag värvade nya medlemmar till vår KARMAgrej.

nästa morgon, lördag, åkte jag med en annan medlem i KARMAgänget + some other humans till staden. Vi två KARMAmänniskor lyssnade på vår KARMAlåt och utförde våra KARMArörelser, medan vi väntade på resten av medlemmarna.
Sen när alla KARMAmedlemmar var samlade kunde vårt sammanträde börja. Vi lydde vad vår KARMAgud sade åt oss att vi skulle göra, fast det även betydde lite mindre bra saker, som att "bryta" oss in i rövimannis place.


hahhahhah

som ni märker har jag ju överdrivi liite :P

en sann KARMAmedlem
pickis








Kommentarer
Nanna säger:

alltså...va e karma?

2010-05-02 @ 21:35:50
Blogg/hemsida: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS