2010-07-02
23:03:10
    ett röv inlägg

igår läst ja ut Bree Tanners andra liv, så himlans bra! alla vet ju no säkert redan hu de slutar fö Bree (tyvärr), men själva berättelsen e så bra berättat, nästan bättre än Bellas version. och Freaky Fred är bara för härlig! Diego också. jag fick en helt ny syn på eclipse nu :3

  


sådär jätterandom drömd ja om rob inatt :) vi va på eclipse premiären, och jag satt där breve han. de va jättetyst. sen berätta ja en skitvits.
jag: knock knock
rob: who's there?
jag: bells (charlies smeknamn på bella)
rob: bells who?
jag: jinglebells
rob: ...... ha..ha..ha..



//tanja

Kommentarer
pickis säger:

HA HA HA :P vilken vits :P

btw

jag måst få lån ande boken av dej sedan :P

2010-07-03 @ 21:04:15
beccs säger:

HAH. VIlken äcklig framsida till vänster..:(



cool vits. Jag ska ha läst ut den före dej,pix.

2010-07-08 @ 22:06:17
beccs säger:

hupps, till höger mena jag... 5 i IQ..

:S

2010-07-08 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS