2010-01-03
15:08:03
    Sooo...

Skit också.. Skrev ett helt inlägg och sen kraschade firefox O_O

nåja skitsamma...


Som ni ser är designen rätt klar nu. Hoppas ni gillar den (för annars måste jag ju göra om ><)

Så säg ärligt: Vad tycks?



//Chiaki

ps. funderade på att göra lite mer personliga signaturer.
T.ex. som den jag har på xxchiyumuxx:

(inte likadana fast samma "typ")

Vad säger ni om det?

Och: jag har glömt vad dinosauriebajs betyder O_O korv: "allmänt", Oktett=... ja det vet ni ju... Makaroner= lessen.
Men vad är dinosauriebajs? XD

Kommentarer
pickis säger:

shit va nice!!! jätte fiint chiaki :D :D :D

jå de sko na vara finfiint me sånde logon :)

dinosauriebajs e väl typ sånhe galet roligt humor eller nå liknande :D

2010-01-03 @ 17:43:31
culleeeeen säger:

OJOJ va fint de blev hödu! :D

å ja håller mee me dedä logojuttu :))))))



(HAHAHAH ja märkt just då man kommenterar "fåret får allt" & "jag har oktett" XDDD)

2010-01-03 @ 19:00:30
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/
chiaki säger:

hahahaha xDD ja har humor -.-"



men va bra att ni gilla de ;D

2010-01-03 @ 21:53:10
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS