2010-01-06
17:48:36
    När Edward följde strömmen, och gick. XD

Hellöu
Vad vi minns mest:
P: -jag lyckades skrämma tanja med en apa xD
    -våran hissjakt xP 
    -när Jacob tog av sig tröjjan och jag bara: OOOOOH!
    - fru cullen fick oktett när hon såg sin edwardo :P

B: - Jag skulle slänga min tomma popcornsask på Edward och MISSADE! 
    - plus attt vi kom tio minuter för sent till bion...
    - Och gubben i dörren sa "Äsch, la er in nu då" och vi måsta int ens visa biljett :)
    - plus att strömmen gick och alla blev rädda :)
    - När Sam gav jacob "the look" hahahahaha

FC: - strömavbrott :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
      - EDWARD (min MAN.) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) <3<33<33<3<33<3<3

Ja, som nån kanske förstår har vi sett New Moon IGEN (för Becca och Fru Cullen var det tredje gången) och vi hade jätteskoj :D
När vi kom hem till mrs Cullen så blev det STRÖMAVBROTT!!!!!  Alla skrek, pickis skrek högt, becca skrek ännu högre men fru cullen hon... skrek HÖGST! hahahahaha

yep.
 
Becca blev lite galen och ville GENAST låsa alla dörrarna medan pickis och tanya misslyckades med att tända ett ljus. Just när vi skulle leta fram nya ljus, kom strömmen tillbaka :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 
 Och nu sitter vi här och rövar oss :D måste göra reklam för vår jättecoola blogg :D :D :D

Bye så länge!! <3<3<3

// Pickis, Becca Black, Fru Cullen = the rövs



Kommentarer
pickis säger:

tack så myki Bex Blax å Fru Cullis för en SUPER DUBER ROLIG SISTA DAA PÅ LOVET!!! :D TACK höni friends!

2010-01-06 @ 21:07:47
chiaki säger:

sv ti pickis: haha!? O_O

2010-01-07 @ 17:45:56
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
becca black säger:

Bex blax? Det låter som en häxa från en teckad film. ;) Suck.

2010-01-09 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS