2010-01-15
20:27:38
    It started out "Hey cutie where are you from" and then it turned into "Oh no what have I done?"

Hello people!
Rubriken e från en sång jag lyssnar på :D Glee såklart XD

De här e några bilder från när Tanya och jag var till stan i onsdags.. Enjoy!
Förlåt mrs Cullen, men jag vet inte hur två personer lägger in bilder i samma inlägg, men du kan väl lägga in dina senare? <3<3

Och, om det är nån som ser det här, och är med på nån "Lennarts People" bild,
så ska ni veta att det bara e på skämt, och jag kan ta bort det om ni säger till. :D No offence. Never.


En vacker stilleben a la Arnolds




Det här är Lennarts hund. The creepy chihuahua called= Lennarttin hundi



Lennarts people= Ingen aning om vem det här e, de e taget i Suomalainen kirjakauppa




"So the lion fell in love with the lamb".. på en hylla vid Anttila



ROMPAAA XD




Lennarts people= Ingen aning om vem det här e :) hehe taget över axeln





Lennarts people= Som sagt, bara nån konstig gubbe :)




Inte från samma dag, men kul iaf :D



Hehehe :) Ser ni vem de e? Facit längre ner































Facit: Robert Pattinsons huvud och Demi Lovatos hår


Bye Lovers

//Becca Black


Kommentarer
pickis säger:

haha :D lennarttin hundi :P uuh va creepy den va :P tänkt ju piss på me :P höhö

2010-01-15 @ 22:19:08
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS