2010-01-05
21:59:07
    Hellöu

Vet ni vad jag just fick veta? Ni vet Vanessa Hudgens som är med i alla High School Musical- filmer? Hon ska spela "Leah" i nästa Twilight film! Hon passar inte alls tycker jag. Så det så. Våga inte säga emot.. ;)

Vet ni vad, jag testade just mitt IQ på ett internettest (säkert int så trovärdigt) och enligt det har jag 140 i IQ. Det betyder att jag har rena superhjärnan asså. Nånää, men att jag är riktigt smart iallafall... Men det visste ju alla redan ;) Juuuust kiddin'

Vill bara skriva av mig, Internet har inte funkat och jag har haft världens Internet-abstinens... Hmmm ett riktigt I-landsproblem eller hur? 
Som nu, då det kommer en HELT onödig lista, fast det är väl rätt vanligt här på LennartG..;)

Visste DU att...

...om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe?
...högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta? (HAHA jag är högerhänt)
...elefanter är de enda djur som inte kan hoppa?
...sjöstjärnor har ingen hjärna? (Som VISSA människor då..)

Äsch, nu ska jag dra till Omegle och skriva av mig på mindre smarta människor :)

BYE
 // Becca Black

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
PICKIS säger:

vah? påriktit? Vanessa passar ju int alls som Leah! jag had int föreställd mej Leah som en stadsfrass :P hahhahaa :P

2010-01-05 @ 23:57:57
fru cullen säger:

ohoojdå D8 ja had bara läst att hon had sökt ti Leah men int fått rollen, e de sant!? :O då kommer ju halva eclipse va föstörd, hon passar int som leah............ :(

2010-01-06 @ 12:32:52
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS