2010-02-10
13:38:09
    I WILL SURVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE

Jag kommer att överleva! Efter en kanske int helt nyttig, men ack så nödvändig kombination av fem olika smärtstillande, antiinflammatoriska medel (panadol, burana, V-pen, ketorin och pickulite ibumax) är jag nästan FRISK!!! YEYEYEY
becca's back in business! se upp alla människor, dethär kan bli farligt..;) HAHAHAHA
nä, jag e helt yr i huvve nu.. :)

Gloria Gaynor - I will survive.. håller på att skratta livet ur mig vid 2:37, när hon sticker upp huvudet.. och åt den där andra tjejens rullskridskor..:) HAHA nää lyssna int på mig, jag är bara helt väck



IMORGON FYLLER TAYLORJAYLOR LAUTNER 18!! grattis i förskott!



//Den överlevande BECCAN

Kommentarer
pickis säger:

HAHAHHAHAAA jag fatta int :P

2010-02-10 @ 19:31:09
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS