2011-09-30
21:01:05
    Sexualisering...

Okej, jag älskar Johnny's. Men int allt. Vissa saker gör att ja bara vill åk ti Japan, bränn ner hela Johnny-huse (utan att nån skadas såklart), ge Johnny the curling iron treatment å sen stäng in han på psyke.
Here he is btw...

De senaste: En ny grupp ska debutera! En grupp med namnet Sexy Zone.
Bara de e väldigt konstigt och sexualiserat. Sko en sån grupp nånsin kona bli dömda efter sin musik? Nä iställe tänker man ju då man hör namnet att "undrar hu sexiga dom e egentligen!"
Tänk på ett fan som ska berätta om sitt favoritband: "Jag gillar mest Sexy Zone", de kan man ju int säg!?

De e int bara de.. Sexy Zone kommer att ha fem medlemmar, å ingen e myndig! Dom e mellan 11 (!!!) och 17
år.
Ja förstår int ens hur sånt e tillåtet!? En 11åring borda knappt veta va "sexy" betyder. Å ja förstår verkligen int hur man kan ge en grupp de namnet.

De sto på en sida också att: "It has been reported Johnny’s & Associates president Johnny Kitagawa was looking for a group who were not just イケメン (handsome/cool men), but could also pull off sexy."
Ännu läskigare e att Johnny förr ha blivi åtalad för sexuella övergrepp på flera av sina ex-idoler. Tyvärr kan ja bra tänk mig att de e sant, å mörkerantalet e antagligen väldigt stort i så fall (om man int håller tyst blir man ju kickad ur agenturen å hela ens framtida karriär inom nöjesindustrin e förstörd).

Här e Sexy Zone:
/arg apa

Kommentarer
beccs säger:

Min lillasyster e ju fan 11! That's insane. ><

2011-09-30 @ 23:17:32
Blogg/hemsida: http://glee.se
Apon säger:

Hon e 10.

2011-10-01 @ 18:11:03
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
becca säger:

Okej, de e hon, men jag vila lägg de i perpektiv. ^^

2011-10-01 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS