2011-11-16
20:46:13
    "Känns sårande då homosexuella dansar"

Okej. Ja bläddrar på YLEs sida efter chocken om Kenneth Mynttis avskedan. Vad ser jag? "Sannfinländare bojkottar slottsbalen." Haha, Hakkarainen, tänkte jag. Men nej, de e int bara han. Di e flera. Bl.a. Pentti Oinonen motiverar sin frånvaro med att han störs och såras personligen av att homosexuella dansar på slottet. Jag är mållös. Tillochmed Hakkarainen verkar ha ett litet samvete nånstans då han ha sagt att di får dansa me vem di vill, att de int stör honom.
¨
Pentti Oinonen. Vad finns att sägas? Min locktång är fortfarande oanvänd, men fortsätter det i denna takt kommer ja nästan måst köpa ett helt lager.
¨
/Tanja (som ha skrivi tillräckligt me locktångsinlägg för i år)

Kommentarer
marmis säger:

men va vitto!!!!!! såde kan man ju frö fan int säg!

visst han får ju ha sin egen åsikt men de finns faktist vissa regler på vad man får o int får säg (arg smily)

2011-11-17 @ 10:18:22
pic säger:

WTF!!!

(allt ja har ti säg) (ja e arg.)

2011-11-17 @ 14:42:25
beccs säger:

Är det anarki i detta land? Jag vet att vi har yttrandefrihet, men det där är en politiker och jag ser det som KRÄNKNING AV FOLKGRUPP. STÄM HONOM NÅGON!

2011-11-19 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS