2010-01-25
20:18:59
    Simone vi finns här för dej!

Simone jag vet hur de e att fölora nån som står en nära, jag förlora min låtsasfaffa för mindre än ett år sedan. Fast vi inte ens var släkt utan bara fammos man så stod han mej närmare än min riktiga faffa gör. När jag just fått veta att han hade cancer och inte hade så länge till att leva så, jaa de var som en sten som plötsligt kom in i magen :P men en kväll lätta jag mitt hjärta för två av mina kompisar och jag kände mej mycket bättre.
Vi kommer att finnas här för dej Simone! det hoppas jag att du förstår! Det är ju de kompisar gör, finns där för varann. Om du någon gång behöver en axel att gråta mot så kom till dina vänner! vi finns här <3 <3 <3
Din gamla moffa har det säkert bra nu i himmeln. Han sitter säkert just nu på ett moln och kollar ner på dej, han vill inte att du ska vara lessen!

//PICKIS


Kommentarer
tanja säger:

jaa Simone vi e allti här om du vill prata<33

2010-01-25 @ 21:48:31
siimone ((: säger:

tack pickis!! <3

2010-01-27 @ 06:31:13
Blogg/hemsida: http://ssimone.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS