2010-12-14
11:07:30
    Lite trögt i skrivning

Men herrejestanes!
Gud så tomt de ha vari här på sista tiden!
Jag har int kunna skriva. Jag har varit sjuk.
Jättesjuk. Jag har haft...



BIEBER-FEVER!




Nånä. Mer Darren Criss-fever kanske XD

Nej, jag har inte varit sjuk. Har bara varit jäklit upptagen med annat.
Typ...
- jag ha städa mitt rum
- jag har läst på prov
- jag har varit med i lucia
- jag ha sett på Darren Criss intervjuer
- jag har varit ut och gå med Fidel
- jag har sovit
- jag har tittat på gamla disneyfilmer
- jag har plattat håret
- jag har köpt en ny mascara
- jag har... ähum censur på resten... XD


Fullt upp alltså... Och nu har jag ett hål, det är därför jag tar mig tid att skriva.
Därför ska jag skriva vad jag tänkt ta och göra inom den närmaste framtiden:
- handla julklappar
- snatta min mammas och pappas bankkort och köpa en resa till LA
- fara på Darren's konsert i LA för den snattade resan.
- städa rummet
- laga lussebullar
- skicka ett brev
- dricka en slushy
- köpa ROSA SOLGLASÖGON! eller nån kan gärna köpa såna åt mig. Int vilka som helst, utan såna:

Såna som darren har <3


Förresten! Vi har lagat dom nya, heta, coola LENNARTTRÖJORNA!
Jag, Pixel, Tanya och Heddet kan bli sedda med såna.
Bild ska bli uppsatt inom den absolut närmaste framtiden. Aj pråmis!!
Texten är vanliga, obegripliga citat som:
Fåret får allt, Attan Sushi, All makt åt rövimanni och Jag har oktett.
Kryptiskt för alla andra och hilarious för oss. Precis som de ska vara.

Min högsta dröm just nu är att: skaffa mig 600€ till en vipticket till gleekonserten i England, och en flygbiljett dit. Jag SKA får det. Så sant som jag heter... vad jag nu heter...


//Becca

Kommentarer
Anonym säger:

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 00:33:25
Blogg/hemsida: http://tvminnen.blogg.se/
chiaki säger:

http://www.sunglasswarehouse.com/swrest16.html



du kan köp precis likadana glasögon här! ^^

2010-12-18 @ 13:51:11
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
becca säger:

apon, no way. Hadd du påriktit kolla upp dedä bara sådär annars? <3 tack, men jag tror jag kanske beställer såna som det står hans namn på... :)

2010-12-28 @ 20:19:08
chiaki säger:

njää ja hitta nån hel twitterblogg tillägnad hans rosa solglasögon (då ja leta efter en bild att ha ti din nyckelring) å där fanns de nån länk.

2011-01-04 @ 11:47:43
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS