2010-04-12
18:55:17
    tanjan sagi

hej människor, giss va som händ just? ja va ti piffi efter glass, å sen just då ja sku sväng ut på vägen då ja sku hem så åkt ja i en LERIPÖLI å kaata... mitt i just den leripölin!
å gosh, så had styre fari i lås å ja jad ingen aning om hu man fixar de, å såklart had int ja me nån telefon. så ja fo å fråga av nå snubbar i åttan som va där nära om ja kuna låna doms å ringd ti min far å berätta va som had hänt.
SEN fo ja tibaka ti min mopo å vänta på min far, å då kommer nån å frågar om ja behöver hjälp. så vrider han på nyckeln lite å TADAA så funkar styre igen å ja körd hem :D
men djiis va pinsamt de va :(

(hahah å såklart ska min mor va helt "OHO OHO" då ja sa de va en av manligt kön som hjälpt mej..)


//tanya the leripöli

Kommentarer
chiaki säger:

åhåå åhåå va han schnygg? ;)

2010-04-12 @ 19:56:11
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
becca säger:

HAHAHAHA.. GOOOOD jag sku ha vari där! fy FAN va pinsamt ellääär? MOKATANYA

hehehehehe.

Ja just det, var han snygg? :D:D

2010-04-12 @ 20:33:56
becca säger:

hehe.. va det fun..;) pinsamt? jag sku ha varit där.;)hehe:)

va han snygg?

2010-04-12 @ 20:43:58
tanya säger:

hahahah jåå vitsi ni sku ha sitt, mina ögon fo helt <3_<3



neeh men no va han helt okej snygg, ja så nu int så noga XD

2010-04-12 @ 21:02:19
iidiis säger:

oho oho tanja ;D

2010-04-13 @ 11:21:54
Blogg/hemsida: http://strong-or-not.blogspot.com/
PICKIS säger:

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAA jahaa jag trodd de va en gubbe jag :P

hihi jag sku ha vila sitt din moders ansikte då hon sa de :D haha jag kan rikti föreställ mej :P

2010-04-15 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS