2011-11-19
19:01:22
    LennartG Pictures

Jag kom fram till att LennartG Pictures måst ha en egen hemsida. Så här e den nu: LennartGpictures.blogg.se
(för lennartar, ni går in på den via lennart, men iställe för "lennartbloggen" klickar ni "lennartg pictures")
Ja tänkt att nån, typ Åkers, kona redigera "om"-inlägget som finns längst ner (de ska int stå "månsidigt", ja orkar int ändra min egen felstavning) å kanske lägga in alla videor.

Förresten så måst vi börja filma stalker!!!
Vissa scener (gravscener) borda göras innan de blir snö, tänker jag.
Di sko vi väl gör vi pickis?
Di som borda va me e: Amanda, jag, Åkers å Pickis.

Förresten: Hur ska vi gör me kameran? Ida sko ju va kameramänniska, men samtidigt e de int så smart eftersom Ida e en av di mest upptagna...
/Heidi

Kommentarer
tanja säger:

Vi blir allt mer professionella :)



en fråga bara.. ska int ja å va me i gravscenerna? Om vi filmar flashbacksen på samma gång?

2011-11-19 @ 21:22:59
Heidi säger:

De va de ja tänkt att vi int gör, ja skrev opp bara just scenerna vi graven å "bredvid" (enligt plats)

2011-11-19 @ 21:53:42
beccs säger:

men flashbacksen sku ju vara från begravningen?

2011-11-19 @ 22:22:45
Heidi säger:

smart, å då sko stalkern va där?



men ja börja tänk att de blir väldigt svårt att få till en hel begravning. Därför tänkt ja att vi i flashbacksen sko ha väldigt lite från just begravningen.

2011-11-19 @ 23:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS