2011-11-15
15:42:28
    I HATE HIM I HATE HIM I HATE HIM I.I..I...I....I......I......

Jag ä ledsen. Och arg. Vet ni varför? En av mina livlinor har tagits ifrån mig. Nu är jag inte längre bloggare på Gleebloggen. Jag vet att jag inte haft lust eller tid att blogga och att jag ofta tyckt att det varit jobbigt, men det fanns alltid där om jag inte visste vad jag skulle göra eller bara mådde annars dåligt. Nu har jag inget kvar att göra! Det känns nästan som om själva Glee skulle ha slutat. Jag vet att det bara är ett TVprogram, men det betyder så otroligt mycket för mig, bland annat för att det började sändas med all sin löjligt positiva energi mitt i en svår period i mitt liv.
Jag känner inget längre.
Bara tomt.
Sorg.














// Det som en gång var Rebecca Åkers

Vet ni vad det är imorgon? Bara en vanlig onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS