2011-05-31
22:37:03
    Snart är det sommarlooov!


Tänk, nu har vi snart gått ut 1an.. är det någon annan än jag som tycker att tiden gått snabbt?
Kan inte tänka mig att vi har skolavslutning på Lördag, shiet säger jaag! :O
Kan ju inte precis säga att jag kommer ha något ''sommarlov'', visst jag kommer vara ledig från skolan men min sommar kommer mestadels att vara fullsatt.
På Måndag morgon klockan 07 börjar jag jobba, lär väl jobba till en 3 eller 4 tiden och sen är det bilskola som gäller på kvällarna, tror dock att jag kommer ha kul på sommarjobbet eftersom en av mina bästa kompisar också ska jobba där!
Ska dock hinna med 2 resor i sommar också, lär bli några helger det då.. en innan jag får bilkortet och en bilsemester med några vänner, fuuun!
Även om jag inte kommer vara ledig så mycket och så, tror jag verkligen att sommaren kommer bli underbar!
Någon annan som ser framemot sommarn? ;)

//Jeanette

Kommentarer
chiaki säger:

Ja måst säg att två månaders degande å total avsaknad av civilisation int lockar så jättemyki.. Visst, ca 2 veckors uppvilande sko va ganska skönt men sen vill ja no böri ta tag i saker på nytt.

men nåja, ja får stå ut. Nåt roligt händer väl

2011-06-02 @ 09:56:36
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
beccs säger:

Jag tänkt precis: är jag den enda som INT gör de? Det börjar kännas meningslöst där vid juni-juli bytet... men I guess it'll be allright, jag har en hel del att göra över sommarn med jobb och skribaläger och översommarnskola (måst öv lite på tyska/franska/finska/KINESISKA). ><

2011-06-02 @ 11:06:36
Blogg/hemsida: http://glee.se
pic säger:

åkers du får icke förglömma STALKER!

2011-06-02 @ 12:53:42
nalle säger:

ni ji gälin båda 2... sommarlov äntligen... massor av tid åt STALKER å åt simmning å så CHILLAAAAA!!!! :D

2011-06-02 @ 15:18:47
Apon säger:

Ja tycker bara att sommarlove e så värdelöst. Jullove e perfekt långt, sommarlove sko kona va så!

De kommer att bli så många år att plugga ännu så de känns löjlit me två månaders totalt uppehåll, då man lika bra sko kona gör nå vettit. Men ja antar att de blir ok, eftersom ja har en hel del saker å gör. Ja fundera på å gå igenom lite biologiböcker inför tvåan så blir de mer som "repetition" då man går kurserna :)

2011-06-02 @ 21:21:48
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS