2011-05-14
20:59:02
    oj herre min tid

Jag had tråkigt.
Tog paus för idag från filosofiprov läsase.
Jag gick in på gleebloggen som åkers skriver på och skåda på bildren.
Jag trodd de va nå fel på bloggen.
Men nä de va no rätt.
Om jag int räkna fel va de 16 inlägg från bara idag!
hur lång tid to int de då att skriv?
Om jag int minns fel ha hon berätta fö mig att ett inlägg tar typ 2 timmar.
De betyder att hon har siti å skriva på dende bloggen i 32 timmar idag.
it doesn't make sense.
Men då de gäller åkers kan va som helst stäm.

Åkers jag beundrar dig!
jag sku ha fåji leidon efter ett inlägg jag !

pic


Kommentarer
tanja säger:

jestanes! ja fattar int vaför hon int får lön! hon borde få över 50% av de mirza får in XD han gör ju knappt nånting verkar de som ^^

2011-05-14 @ 21:32:09
becca säger:

Näh, det är bara översättande som tar lång tid. Alla dom inläggen tog bara 7-8 timmar typ, så de va lugnt. Jag gör det för att det är kul, plus att jag skrev inget på varken torsdag eller fredag då vi var bort...



Nej han gör påriktit ingenting. Men jag har int så många haters nuförtiden tror jag. Åtminstone skriver dom int ut sitt hat. ^^

2011-05-15 @ 02:02:04
Blogg/hemsida: http://glee.se
mic säger:

ja kan int minnas att ja nån gång ha sitt nått inlägg där int e ha staji "postat av rebecca"

2011-05-15 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS