2011-05-24
18:05:03
    Einstein

Ja hitta ett fint citat som faktiskt jo mig på lite bättre humör! Nörd som ja e måst ja ju del me mej:

"Gravity is not responsible for people falling in love"
Albert Einstein


De fick mig att tänka lite på va som egentligen e viktigt i livet. Liksom va spelar de egentligen för roll för min del att ja vet att gravitationen e 9,81m/s²? Eller att v=fλ? Eller att d=√((x2-x1)² + (y2-y1)²)? Klart att de spelar roll nu, de e ju osmart att int försöka lär sig de ti prove för de e viktit sen inför framtida studier å allt.. Men de e liksom int the end of the world om de int allti lyckas. Man borda tänk mer på de som faktiskt e viktigt å ta vara på de istället för ti sist e man inlåst i en box å de finns bara en sak som gör att man hålls ovanför ytan å de e att man klarar allt å e bäst på de dessutom å allt annat e underkänt.

Ibland borda ja lyssna på mig själv men ja kan bara int.


/apon

På tal om en helt annan sak så adda Ahmed mig just på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS