2011-03-21
15:39:42
    halleluja halleluja

leeds festival line-up poster
.
kolla va ja hitta! line-uppen ti Reading å Leeds festival fö i år :D Muse, White Lies, The Strokes, Mcr.. this is heaven. enda som e dålit e att de e så långt bort som i England.. men nu har ja förhoppningsvis nå å si framemot i sommar ;) om int Muse spelar på Glastonbury också där bl.a. U2 å Coldplay ska spel.. då får ja beslutsångest (om ja överhuvutage alls får fa XD) men om ja får.. vem vill komma me? :D
¨
¨
¨
å fö er som fövänta sej ett kul inlägg som int had me Muse ti gör kan ja la in Gaddafi-videon nu XD
¨
¨
¨
//Tanja

Kommentarer
pic säger:

"Vart går en sultan?", arabisk man :P hahah

han nämnd ganska mang gangor Börje, jag va så säker på att han sku säg Bengt...men icke.



kom me ti england elä hede Glastonbury? :)

2011-03-21 @ 21:18:07
tanja säger:

Glastonbury e i England XD sakeli att vi int har nå stor festival i finland dit di sku kuna kom D:

2011-03-21 @ 21:33:27
beccs säger:

I TOTALLY WANT TO JOIN YA: men jag e fattig. :( var e de och när?

haha, jag HATAR muhammar gaddaffi, men jag älskar hans svenska..! Jag skratta hela tiden, speciellt till "jag hatar börje"

2011-03-21 @ 21:35:51
Blogg/hemsida: http://glee.se
tanja säger:

ja så just att Leeds e typ 1 timme från Manchester ;) va finns förresten där? e de Glee-konsert på samma gång? :D



"Leif eller hunden?" XD

2011-03-22 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS