2011-07-01
03:24:56
    Hur kan JAG ha missat detta?

Nu är jag i New York yra, därför tänker jag citera från så många New York-relaterade sånger jag kan...
.
"In NEW YOOOORK, concrete jungles where dreams are made of, there's nothing you CAN'T do..."
"Start spreading the neeews, I'm leaving today. I wanna BE A PART OF IT, NEW YORK NEW YORK!"
"No other city ever make me glad, except NEW YORK, NEW YORK."
"I love NEW YOOORK"
Hmm.. okej, fler finns det säkert.
.
Och varför är jag så glad idag? För att staten New York, USA:s största och mest inflytelserika stat, äntligen ger homosexuella TILLÅTELSE ATT GIFTA SIG! WIHA!
Det är ett steg i RÄTT RIKTNING!
Eat that, Sanfinländare och Päivi Räsänen!
Go EQUAL RIGHTS!
.
Okej, dethär är inte nya nyheter, det hände ungefär den.. 24:e. Men jag fick veta det först idag!
För att fira kommer här några Verkligt Vackra Videor. Okej, en löjligt lång video och en hel bunch of bilder.. :D
.
.
.
.
.
.
.
/Beccs
.
*AAH LOVE*
.
DISCLAIMER: (okej, jag har aldrig riktigt fattat vad det ordet betyder, så jag är fullkomligt omedveten om det passar i detta sammanhang eller inte)
Detta inlägg är inte menat att vara stötande mot någon på något sätt (Jo, det är den, åtminstone mot Sf). Jag bara uttrycker mina åsikter om mänskliga rättigheter, kärlek och jämlikhet.
I'm done now.

Kommentarer
tanja säger:

ja läst de i vasablade nångång! de sto att Neil Patrick Harris äntligen sku få gift sej me sin pojkvän efter 5 år tisammans elr nå liknande ;)



ja blev också jätteglad, äntligen märker man att världen börjar komma framåt! :D

2011-07-01 @ 21:05:29
beccs säger:

Herregud vilken COINCIDENCE! På samma gång som jag läst din kommentar ser jag på en intervju med Neil Patrick Harris (på Ellen) om hans pojkvän och deras två nya bebistvillingar. Underbar familj, fattar int att folk kan ha nåt emot det..

Jag vet! HAPPY HAPPY HAPPY day! :D

2011-07-01 @ 22:12:40
Blogg/hemsida: http://glee.se
Apon säger:

Ja veta inget om dehe före ja så inlägge :(

men finally! :D Hoppas bara "trenden" sprider sig hit snart!

Å ja älskar dende tredje bilden ("the bible also says that every animal in the world can fit on a boat") <3

2011-07-02 @ 12:43:33
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
Nöjesportalen säger:

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-02 @ 13:13:00
Blogg/hemsida: http://nojesportalen.blogg.se/
Anneli säger:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-07-02 @ 13:39:56
Blogg/hemsida: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS