2011-07-02
19:57:57
    AAARRRGGG!!

Idag har jag varit på Vasa fotbollscup, Jenni och jag hade bestämt oss för att åka in till Hesburger som är där nära motorvägen eftersom vi inte hade ätit så mkt (hade inte hunnit/orkat äta alls) och när vi just skulle svänga in till Hesburger, kommer en mörk bil som jag inte ens hann uppfatta märket eller registernummern på och kör ut framför Jenni som tvingas tvärnita och jag håller också på bromsen så in i ....., att jag faller och slår mig ganska dåligt.. alla andra bilister och människor som rör sig där stannar och hjälper mig men den jäkeln som ställde till med allt så stack sin väg.
Jag måste tacka alla människor som stannade, tjejen som ringde efter ambulans.. ambulanspersonalen och polisen och inte minst Jenni som fanns där vid min sida hela tiden, dessutom min faster Marianne och Mats.. alla de människor som ställt upp för mig idag.. Ni är guld värda!
Men bilisten är det annat med..

Kommentarer
Apon säger:

really? Idiot! :O

E du okej nu?

2011-07-02 @ 20:17:34
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
Jeanette säger:

Int rikti okej, vänster sida är öm.. kan int gå ordentligt och min hand kan ja nästan int heller använd min vänstra hand.

Har ett ganska djupt sår på vänstra knä, just och just att ja sko ha behöva sy de men ja överlevd ju iaf^^.

2011-07-02 @ 21:39:40
Apon säger:

okej.. Va du ti akuten?

2011-07-03 @ 14:51:34
Jeanette säger:

Nepp men Ambulans va diit å di sa att di int tror att ja behövd he men fråga om ja vila kom me ändå :)

2011-07-03 @ 15:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS