2011-01-16
00:41:57
    NEJ NEJ NEJ NEEEEEEJ! snälla gode GUD låt det int vara sant!

Ursäkta att jag förpestar lennart med mitt favorit gleeprat, men jag måst bara expressa mig.
Mitt liv är ÖVER.

Jag vet inte hur länge jag sett fram till 8 februari, då deras valentine's day episode kommer. Men idag, fick jag nåt konstigt infall att läsa lite på gleewiki om det. Och vet ni var det stod, allra längst ner i beskrivningen av allt man vet hittills? Jag kommer att gråta av att bara skriva detta.

Som ni kanske vet eller int vet, så innehåller glee just nu min nuvarande favoritskådis Darren Criss, som spelarrollen som Blaine, en skithet gay guy (jag kom int på om jag sku skriva man eller pojke eller vad, så det fick bli på engelska). Anyways, han har blivit kompis med en av huvudrollerna i glee, en annan gay guy som heter Kurt och spelas av Chris Colfer. Och dom har det man kallar chemistry.
Jag menar, om man tror att Slokikakki har nåt så är det inget mot Klaine. (Okej, det KAN vara ett resultat av för många fanfics)

Jag har sett fram emot det här avsnittet, eftersom jag hade tidigare läst att Blaine skulle "profess his feelings". Det trodde ju jag såklart att ledde till hot gay guy kissing. And what I now come to find out:

"Chris Colfer has confirmed that although Kurt loves Blaine, Blaine does not feel the same way for Kurt."

 

 

Jag vet att det kan låta like I'm overreacting, men deras förhållande e det sötaste som nånsin synts på en TV. Jag har TRE videor på min telefon av när de sjunger sånger tillsammans, och jag LEVDE på "baby, it's cold outside" före julen.


I will never ever get happy again.


I'm just gonna curl up in my sock jar and sleep for days.


En SAD Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS