2011-01-15
16:33:43
    Halo

"Wat do you say when you answer the phone?"
"Hello"
"Whazzup"
"No, she's dead, this is her son" (Glee Hell-O 1:14)
Jag säger alltid "Halo"  [hei-lou] när jag svarar i telefon, eller när jag ser nån i skolan på morgonen. (Fast nowadays säger jag det till mes copines först efter jag sagt "ursäkta att jag kommer försent" till lärarn)
Vet ni vad det betyder, Halo? Gloria. That's kinda weird.
Japp, nu veta ni det.

Jag sitter här och skriver ett inlägg, helt för att jag int har ETT SKIT ATT GÖRA. Datorn krånglar och streamingen till gleeavsnittet jag nu tittar å e långsam. Adam gnäller om mumin och mamma dammsuger. BOOORIIING! Jag har gjort så mycket lately att jag nu int har nåt att göra.
Japp, nu veta ni de å.

Igår var vi till hotell kantarell(is) och åt mat. Vi fira Emilees födelsedag som egentligen e på söndag. Först hadd hon världens coolaste skattjakt genom stan.. ^^ Tack gode rövimanni för Mic, som är så modig att hon våga tala med dej.
Av obvious reasons blev min mat minst tio euro över alla andras. Tjugo euro över tanjas. Det berodde på svanen. Det är alltid hans fel.
Kantarellis är verkligen ett mysigt ställe. Inuti växer ett träd, och grenarna växer ut över alla borden. Though det int förstås är ett riktit träd. Och, som pickis var så keen att meddela, det var LÖV på grenarna ovanför borden. Det fanns också fullt med eldstäder och stenväggar och skogsbilder, så det var lite medeltida-alv möter syditalien över det. Och maten var absolutely DELIGHTFUL.
PERFEKT för korvikakkis och slokis första officiella dejt. Hmmm... hoppas det sker snart, I'm tired of waiting...
Jups, nu vissta ni det också.


Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS