2010-10-17
12:07:34
    Inläggsbrist, eller nåt?

Nu tycker jag att vi har skrivit för lite på sista tiden.
Den fruktansvärda sanningen är nämligen att... vi int HAR TID!
Ny skola, nya timmar, nya vänner, nya lärare, mycket läxor..... AIKABRISTI
Så därför skriver jag nu!! :D
.
.
.
.
.
.
.
Och då kom jag ju såklart int på nånting att skriva.... :/
.
.
.
. Idé torka.
.
.
.
.
.
Jag har fått en dator! det är en STOR nyhet... Fastän den e jättetiny och har jättemega skärm....
.
.
.
.
.
fortsatt idetorka....
Ja, det får väl vara allt då :D
/Becca, the one

Kommentarer
chiaki säger:

Syftar du på ekorrin då du säger "nya lärare"? Jag kan ju tänk mej att han sko ta en del av din tid....

2010-10-19 @ 06:48:46
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
becca säger:

HAHA! Klart det! Men nyA är ju pluralis, så int bara han :D

2010-10-19 @ 22:20:35
chiaki säger:

ojoj :O jestanes becca....

2010-10-20 @ 16:05:56
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS