2010-05-13
12:15:11
    sjuk

familjen e ut å lagar upp studsmattan å här sitter jag här IN och e på datorn har tråkigt.
varför?
jag e sjuk...
rövens aschål
jag vill kör moped.


lyssn int på mej jag har bara så himla booring, tredje daan jag har feber nu.

nåjaa här kommer di bilder från åland som jag lova edar för så läng sedan :D
de e bara att säg till om de e nån bild som ni vill att jag ska ta bort! :)

ÅLAND



Becca å hedda


tanja


polisan och brandmännen som kom å sanera efter sjuornas och åttornas buss.


uppe på däck! hedda, tanja, becca, sara och emppu


en bild säger mer än tusen ord, alltså sii vad glopin :D
becca, mickon, tanja, hedda


simone, heidi, emma, johanna och emppu


hongro elo nå?! :) hedda å tanja


mariehamn


avslutningen på mariepark med raketer


sveaborg

jepp nu ork jag int lägg opp nå mera :D

pickis


Kommentarer
becca säger:

ähum. beautyfying pics :D NOOOOOOOOOOT!

2010-05-17 @ 22:18:50
pickis säger:

nå tack nu :( :P

2010-05-18 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS