2010-05-17
22:30:12
    Me phonyy

Detta är ett sorgens inlägg. När jag var på Åland, på den stora konserten "tusen och en natt" tog n¨ån fucking bitchmans assholes må rövimanni förbanna hans namns kossbajspoophögs BRIS sig friheten att stjäla min telefon. Jag lämnade den ensam i tre minuter och VIPS. Gone. Min söta telly. Me phonyy. R.I.P honeyball. Det var en riktit dyr en, och jag får typ aldrig dyra presenter. aldrig presenter alls faktiskt. Det var en Nokia Xpressmusic telefon med touchscreen. I loved you.

Och om du, tjuven nån gån skulle läsa det här: du kan ändå inte ringa med den. Pinkoden är :1234 Kolla i telefonboken: Min hemnummer står där. Slå upp den i Eniro och skicka hem den med posten. Tack?





Ni anar int hur cut off man känner sig från omvärden med den här gamla reservtelefonen som jag har nu...

/becca

Kommentarer
pickis säger:

din telefon ha säkert komi upp till telefonhimlen ^^

2010-05-19 @ 08:40:24
tanya säger:

don't worry becca, peeete e där uppe å tar hand om den på sitt sätt :P

2010-05-19 @ 14:18:23
pickis säger:

HHAHAHAHHAHAHAAA han ger telefonen sin bestraffning :P

2010-05-19 @ 18:18:43
tanya säger:

hahhahah han tar säkert in den i sin skrubb å rövar den XD

2010-05-19 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS