2010-03-27
12:52:03
    -

Okej, så allt depp från veckan börjar släppa nu..
Men jag är jättetrött och har huvudvärk..
Men huvudsaken är att jag fungerar mentalt.


Förresten; Pickis, det var du som skrev inlägget innan, right? Jag är inte säker, men jag tror jag vet vad det gäller..
Jag var inte riktigt med igår (kanske fysiskt men inte mentalt), men jag vet att jag har sagt saker andra gånger. Jag ska göra mitt bästa att sluta med det!
Och du vet väl att vi ändå bara menar väl..!?<3


//Chiaki



Kommentarer
pickis säger:

jå jag vet nog de, men ibland blir de fö mycket på samma gång.

tack hedda <3

2010-03-27 @ 22:43:34
rebecca säger:

hah, diggar bloggen som fan! :D

2010-03-28 @ 17:48:25
Blogg/hemsida: http://rebbowigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS