2010-03-19
13:00:20
    Shalalalalaa


Haha, detta är mitt 2:a inlägg här! Hur många har inte alla andra skrivit här?!
Men jag har skrivit inlägg på min egna blogg och tycker att det har varit lite jobbigt att skriva på 2 bloggar, men nu om jag lägger ner min egna blogg så kommer jag antagligen att skriva mer här^^!
Idag är det Fredag igen, tiden går SNABBT!
Eller vad tycker ni?..
Liksom.. snart är högstadietiden slut =o!
Det kommer att bli ledsamt att sluta att gå i 9B, för tänk hur många vänner som man har haft här i Högstiadiet och så träffar man ju inte dem varje dag som man gör nuu!
Jajaa, nu var detta korta inlägget slut, baii xD

//Jeanette xD

Kommentarer
frida säger:

fin blogg!

2010-03-19 @ 20:37:39
Blogg/hemsida: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS