2010-03-03
19:11:11
    *rubrik*

igår var jag och friendsen på Avatar, faktiskt bra.
MEN RÖVIMANNI VA INT DÄÄR!!! :'(  å tanja å jag som had planera att han sku bestraffa Becca på sitt sätt, åså va han int ens där :P
btw så va de myki ROOMPOOR med i filmen, haha.





våra unkia besökare har sjunkit drastiskt, från 28 har vi nu bara 5-6 st... ibland undrar jag om vi verkligen kommer nå upp till 30... men nog gör vi säkert det! :)


hörni lennartar! vad har ni för er igentligen?! var är era inlägg? :P hahah, de e bara jag å hedda som ha skrivi på ett tag :D


vilken dag säger jag bara! vi fastna i snödrivorna med alla tänkbara fordon idag :P men vi slapp nog löst :D

//pickis...

 


Kommentarer
bec säger:

alltså whaat? vadå bestraffa?



vill jag ens veta..? GROSS

2010-03-03 @ 21:13:41
pickis säger:

hahah, nää du vill nog int veta :D

2010-03-04 @ 17:45:27
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/
emma säger:

sv; för att di hadd lova typ 15 m/s o ja blir sjösjuk då he blåser. Men he gunga int nå då e va så myki is så ja börja int må nå dålit :D

2010-03-04 @ 19:39:27
Blogg/hemsida: http://xmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS