2010-03-25
20:13:17
    ledsen i ögat

Usch vilken vecka det har varit -.-
Jag är helt slut och lite off.. Har för mycket att tänka på och det kommer att förstöra mej om jag inte ändrar på nåt snart. Jag vaknade mitt i natten och såg ett spöke stå ovanför min säng. Det måste vara nåt fel på mej.

Eller så finns spöken helt enkelt.

Förlåt att jag skriver det här, jag vill inte göra någon annan deppad, men jag måste skriva av mej nånstans.

Jag orkar inte med mej själv just nu...



Hoppas ni har det bättre än jag <3


//Chiaki

Kommentarer
pickis säger:

aaw, hoppas det blir bättre hedda <3

2010-03-26 @ 17:29:26
chiaki säger:

aaw <3 det blir de säkert...<33

2010-03-26 @ 19:58:23
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS