2010-03-05
17:52:03
    GJHKJBLGJGN K,

vi ska ha ett finskaprojekt om typ en månad å ja ha tänkt mej ti döds va ja ska ha om.. (nää, ja kan ju int ha om twilight, de finns så oändlit mycke om de.. å edward...... finns........ int........... påriktit.....) men så kom ja på en snilleblixt, ROB. ingen orkar kanske höra, but that's their problem ;)
nåjaa, ja ha fösökt kom på lite idéer från mitt huvve.. å de e faktist SVÅRT! dehär ha ja skriva:


Robert Thomas Pattinson.

*föddes 13 maj 1986 i London
*2 systrar, Lizzy & Victoria
*mest känd för sin roll som Edward Cullen i Twilight
*gör modelljobb men är även singer/songwriter
*kan spela gitarr och piano
*utsedd till världens bäst klädda man
*har en hund som heter Patty
*hade 2 egna låtar på Twilight-soundtracket
*husman till mej (tanja)

INT ENS 10. å de e min man. ja skäms... nu ska wikipedia bli min vän :)





BTW
i förrgår blev palm johan 18 år, gra tt i s j hdsadkjmx


// TANYA

Kommentarer
Anonym säger:

hahah vilken bild :D



JAG HAR LYCKATS OMVÄNDA DEJ FRÅN JOHAN :) YES!!! om han skulle ha fyllt i sommras så skulle du ha laga upp massa bilder på honom, men nu e de bara såde btw :D YEEE, nu du mommo/mamma/stora syster laga du mej (ditt barnbarn) stolt :) HAHAHAH :D

2010-03-05 @ 19:12:10
becca säger:

grrrrrrrrr du la upp en bild på palmhovo på vår blogg!!!



GRRRR!!!

;)

2010-03-06 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS