2010-03-03
21:38:33
    Dream on.

Hellåu!

Jag har hört av en mängd människor att de tycker att vår blogg är KONSTIG.
Konstig.

Hm. Vem bestämmer vad som är konstigt och vad som int är konstigt? Kanske dessa människors bloggar är KONSTIGA? Vad betyder ens "konstig"?
Jag slog upp det i ordboken, Nordsteds Svenska Ordbok, och där står det=
konstig, något som på ett påfallande sätt avviker från det normala (och därför väcker nyfikenhet och ibland lättare obehag)
Det normala. Vad är normalt bland bloggar? Är det mindre "konstigt" att ha en mode- eller inredningsblogg? eller en blogg där man bara berättar om sitt liv? Tänk på det ni, människor.


Förresten, vår blogg handlar om helt olika, random saker som dyker upp i ens huvu just när man vill skriva. Vi alla bloggare har olika smak, så det blir ett rätt blandat innehåll. Är det "konstigt" eller "normalt"?






Men det var bara en parentes, nu till mer väsentliga saker.
Jag blev idag opererad i min fot. Int för att det var nåt större ingrepp, men hemskt var det, och sjukt tog det!
Först fick jag två bedövningssprutor i tån (högra stortån), på typ 2-3 cm avstånd, så det ser ut som om jag sku ha blivit biten av en vampyr nu. Två röda sår. Jag tänkte lägga in en bild, men ni skulle väl spy.
anyway.
Sen fick jag vänta i en kvart, och sen klippt dom bort typ en halv centimeter av nageln. (den hade växt tre millimeter för långt in i foten). Dom sa att det int sku ta nå sjukt, men klart det gjorde det iallafall. Och sen så la dom på bandage och så for jag hem. Det var jättekonstigt att ha en bedövad tå, man kunde röra vid den utan att känna nåt, som om det bara var en köttbit eller nåt. GROSS. och sen när känseln kom tillbaka så tog det jätteont. Men nu är det okej med FOTEN.
Jag tror att jag har fått angina igen. Great sportlov huh?



//Becca




Kommentarer
pickis säger:

jag tycker vår blogg är unik :D hahah



snälla snälla snälla jag vill se en bild av din tå/fot :D hahaha :D

2010-03-04 @ 17:46:59
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/
johanna säger:

vinnarna i veckans blogg är utsedda, kolla om du hade turen på din sida!



ha en fin dag :)

2010-03-05 @ 10:31:59
Blogg/hemsida: http://johannaedbergs.blogg.se/
becc säger:

nä jag lovar dej, det vill du int.

2010-03-05 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS