2010-07-04
22:07:56
    4 juli 2010

idag har jag varit ut på sjön nästan hela dagen. de va jag som körd båten. min femåriga bror ropa för full hals hela tiden: nej nicolina slut, låt papp kör annos dronknar vi vel... men nej de jorde vi ej. Jag fick rikti beröm då jag va så dukti av papp miin :P körd på rätt siido av all reimarar :P
vi for till våra grannars villa i värlax en litin vändo, å just när vi siter å dricker kaffe/saft på verandan, så vad skådar våra ögon? en litin svart mink. min broder å min sjuåriga kusin siter å viskar me varaader: ooj in toko de sku man ha. sedan då vi kom hem å åt na lite jordgubbstårta som lämna från igår, så siter min broder å säger: oj in willy wonka sku man ha... vi bara va, va e en willy wonka? hahhah åså  va e minkin :P
när vi for från villan så såg vi en postroddarbåt som va på väg heim, tå säger lillbroschan miin: ahaa så dede va ande svarta grejjens människor? ehhehh :P
sedan for vi ti nabbin å åt varsin pizzo. å nu siter jag jäär.
nu vaar e vel bara ti piss å ga ligg.

höres!

pickis

Kommentarer
Nanna säger:

du e så braa pickis:D

2010-07-10 @ 20:27:04
Blogg/hemsida: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS