2010-07-03
21:30:01
    3 juli 2010

hej
natten mellan den 29 och 30 var karmagänget på bio. Shitnice :P heheh
före bion hann vi med mycket. vi joord en ganska sneaky grej där typ kring 10 tiden. ork int berätt va de va *finurlig blick* men om ni vart nyfikna å vill veit så måst ni säg teel. så kanski nain av oss ork berätt :P
 sedan när vi hadd sitt filmen å sku far hem, händ de en grej å. en creepy grej. jag vart faktiskt rikti rädd, seriöst. sama sak här, om nån vill vet så säg till.

......

jaa vi va som sagt på bio, å int vilken bio som helst utan.... Eclipse. å den var så bra som man saknar ord! den var mycket mycket bättre än domhe andra filmren i twilight serien.

2 juli va jag, heidi å emma ti Hankmo å sima, jag doppa me för första gangon i år. :) de va kul.
men så fick di me övertala att jag sku kom me på Scotts 11.7 :P

min broder fyller 5 idag! grattis.


oj fy huvadå vilket RÖV inlägg!
rövimannis ättling
pickis


Kommentarer
Nanna säger:

berätta alla sneaky å creepy grejjer!!!

2010-07-03 @ 23:51:06
Blogg/hemsida: http://vattendroppe.blogspot.com
becca säger:

hehe.. det var väl int nå creepy? eller sneaky?



Sneaky:

Vi bröt oss in (grovt sagt) i min syrras lägenhet. Eller rättare sagt, vi fråga hyresvärden hennas om vi fick fara in för jag hadd "glömt min plånbok". Hon e nämligen i Albanien.



Creepy:

När vi sku fara hem så kom de nå pojkar som körd bredvid oss i sin JÄTTEFULA mopobil. Den spegla deras personlighet.:) hoppas ni förstår:)

Pickis blev iallafall rädd..

2010-07-04 @ 10:11:10
Blogg/hemsida: http://beccacecca.blogg.se http://lennartg.blogg.se
Nanna säger:

öööh...åkejj?:)

2010-07-04 @ 20:03:36
Blogg/hemsida: http://vattendroppe.blogspot.com
pickis säger:

men becca hörd int du va dom sa?

dom sa ju ti dej typ: "hei blondi, sinulla on hyvä näköinen peppo." å sedan börja di ju sjung I'm a barbie girl in a barbie world.

va jag påriktigt enda som va rädd? :O

2010-07-04 @ 20:57:53
becca säger:

JAG VILA INT VET. assiholi.

2010-07-05 @ 19:29:19
pickis säger:

men poopibarni, bajsihåli, kakka på dej.

ÅKERSAS AVKOMMA!

2010-07-05 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS