2010-01-17
18:15:20
    mitt första inlägg här (:!

Har tänkt skriva ett inlägg här länge men det har inte blivit av =o!
Men nu skriver man då sitt första inlägg och måste berätta om filmen Capricciosa, såg den nyss och kom på att barnen i filmen vart med om mycket saker som jag också har varit med om!
Tillexempel, min mamma är alkoholist..(inte stolt över att ha en sådan mamma, men vad kan man göra?)
Och jag känner igen mina känslor i ''Henrik''! Tyckte att den är så braa^^!
Dessutom är han som spelar Henrik(linus Nilsson) grymt snygg =o!

Idag när man var och simma var Tony också där, daamn vad jag hatar att han alltid ska vara på samma ställe som jag är =o!!!
Såå, nu har man skrivit ett inlägg här också^^!
Baii people//Shanett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS