2010-01-24
20:19:21
    Lennart b;rjar skaffa sej v'nner.

NARGFGDGFIHDKJFJED ja ha lyckades fa pa engelska tangentborde. skitaren.
naja. HAHAHHA si pa dehe ;


Patrik Ugahmat Sahlsten Hej Lennart, gillar du facebook? tycker du att detta är lätt användbar komunikations sajt?
Jag är administratör här på facebook och tänkte bara ställa dessa frågor i syfte till förbättring.
Mvh. Patrik Sahlsten




SVARET.

Lennart Gay Hej Patrik Uga-mat. Jag och Hundi trivs väldigt här på din kommunikationssajt Face boken. Vi tycker den är väldigt lättanvänd och vill hälsa till faster Kärstin i Lessebo.
Jag eller Hundi meddelar dej om det skulle uppstå problem. Ha en trevlig dag. Puss å kram från Lennart och och Hundi.






BTW. ni mast svarta fo hela texten syns int...

Kommentarer
pickis säger:

HAHHAHHAHHAAAAHAHHAAAA GOSH e allt jag har att säg :D :D :D

2010-01-24 @ 22:17:18
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/
osociala klönten säger:

hahaha^^ hääärlit :P å hödu, vill du ha bort engelska tangentborde så finns de en knapp där ner på dende...blåa?? startmenyn. typ. int startmenyn men där på dende grejjen där ner. där e de 2 bokstäver. klicka på di så kan du ändra språke xD

2010-01-26 @ 11:02:15
Blogg/hemsida: http://strong-or-not.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS