2010-01-21
21:35:32
    GOSH.

veta ni att Kellan säger gosh? XD heh nåja, de va nu int de ja sku berätt.
imoron (natten freda-lörda) klockan 03.00 så ska alla som e uppe då ännu switcha ti mtv fö då har dom nån gala elä nå där dom samlar in pengar ti Haiti. massa me kändisar e där, bl.a. ROB!
å vet ni de bästaa? ;) JOO, man kan tydligen ringa in dit å har man tur så kanske han svarar! alltså riktit riktiga Robert Pattinson! OME. giss vem som kommer ringeliringa dit nu som en galning? ;)
(jåå ja vet, de e skitaasent å om de e han som svarar kommer ja säkert väcka alla. men.. hehheeheheh, va kan maan? :D )




//




(andra som ja tror kommer svara också e:
Brad Pitt, Bill Clinton, Clint Eastwood, Jon Stewart, Matt Damon, Meryl Streep, Morgan Freeman, Julia Roberts, Leonardo DiCaprio, Nicole Kidman & Tom Hanks)

KÄLLELIKÄLLA:
http://www.people.com/people/article/0,,20338446,00.html

Kommentarer
Anonym säger:

AAH, klart vi ringer, jag kommer sulleeeh! (till dig) Men inte e det nå dumt om nån av di där andra svarar heller tycker jag, jag har sett filmer med allihop i..:)

2010-01-22 @ 11:43:52
Becca säger:

det var jag som skicka det förra inlägget, glömde skriva namnet..//beccaceccacecaccaceccacceacecacecacccecc black

2010-01-22 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS