2010-01-03
23:12:10
    dubbel kakkeli bajs

vet ni va? först had jag skriiva ett så fiint inlägg, sedan då jag nästan va fäädi så råka jag tryck på en knapp å allt försvann, då tänkt jag men okej då då skriver jag de bara igen! men nääe vet ni vaa sedan då jag had skriva klart så tryckt jag på sama knapp igen i misstag! nu e jag sur!!! :P ska försök skriv sama en tredje gång...

vet ni va? dehe e lennarts 71 inlägg! wohoo snart får vi ha 100-inläggs-jubileum!jihaa, gosch va myki vi ha skriiva :D

jå nu ska jag gör en gallup undersökning (vet inte om man säger så :P)
Hur många e de som ha börja säga Gosch efter mej?
om de e fler än en so sku jag känna mej väldigt hedrad *snyfteli snyft* hahhahhaaa *fnisseli fniss*

btw så känner jag mej ganska osocial, vet ni hur man blir de? jo man läser så länge vi båda andas! vi va ti fammo idaa å när vi kom hem gick jag till mitt rum å börja läs, sen blev de mat så jag gick ner å ät, sen gick jag opp igen å läs, gick ner kl. 10 för att see på film, å ska ännu läsa ett kapitell när jag ha skriva dehe inlägge som aldirg tycks bli puplicera, fö jag bara råkar radera de så det bara plötsligt "poff" försvinner spårlöst. Nån som känner igen sig i min osocialitet när det är frågan om en riktit bra bok?

vet ni va? jo böcker är en av världens bästa uppfinnigar!
bäst jag skyndar mej att publicera dehe nu innan det "poff" försvinner :P

så good bajs!
//PICKIS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS