2010-01-05
20:16:10
    de va nära ögat

oj oj va de va nära ögat att jag int sku ha fått kom me på new moon imorron :P haha men jag tjata och tjata åså skrev jag ett jätte vackert brev ti mamma som jag laga på köksborde så hon så de då hon vakna :P jag tror de va de som gjord att jag fick kom me :P haha så om ni vill göra nånting som era föräldrar int vill att ni ska göra så skriv ett brev som bara innehåller ordet "snälla" då ger de säkert med sig :P jag fick iaf som jag ville :D

    

//PICKIS

Kommentarer
fru cullen säger:

HAHAHAHA ojooj pickis :DD ja sku alri ha orka nå sånt >.< prisa alla att du får kom me :)

2010-01-05 @ 20:24:25
Blogg/hemsida: http://lennartg.blogg.se/
Beccacecca = Becca Black säger:

Haha, huhu, hehe, hihi så kul vi kommer ha imorn... Du är den nya Karoline af Ugglas.

Karoline: Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla 5 ggr

Pickis: Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla..... Hur många ggr som helst! Vem äger lite på att tjata vad? ;)

2010-01-05 @ 20:38:33
pickis säger:

jaanå :D my name is PICKIS THE UGGLA :p

2010-01-05 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS