2010-02-09
18:12:15
    MAKARONER stora makaroner, långa makaroner!!!

JAG E SJUK
Jättesjuk, jag tror jag håller på att dö. Men det tror förstås ingen annan på. Jag tog svalgprov och blodprov (usch) igår, och idag fick jag svaret att jag har Angina. (en sorts halssjukdom) Men när jag tog provet hade jag ätit frukost en timmet före, och man får egentligen int äta eller dricka åtta timmar före! Så jag tror provet var alltför svagt... att jag egentligen har körtelfeber..
Det är hemskt iallafall. Jag kan int svälja, utan måst spotta ut allt i en kopp. Det känns som om halsen har delat på sig i två rör! ett riktigt rör, och ett återvändsgrändrör. För vissa saker jag äter känns jättemycket efteråt!! Och på samma gång dras halsen samman med jämna mellanrum, och det svider så in i H*LV*T*!! Jag har haft Angina förut, men det var int alls såhär!! Jag får andningssvårigheter emellanåt, och halsen värker som om jag sku ha druckit typ tabasco! Jag har tagit medicin (tre olika sorters tabletter), men det känns bara som om dom sku ha fastna i halsen. Jag har nästan krävt av mamma och pappa att fara till sjukhus med mej, men dom bara: "Int e du så allvarligt sjuk" och "Det sku bli bortkastade pengar, int dör du". Jag dör. Jag lovar, jag DÖR.

På min begravning, så vill jag att alla i skolan ska bli bjudna, utom "the BITCHEEZ"  Plus så ska ni ha en jättefin pianolåt på under hela jordfästningen och minnesstunden. Jag vill ha på mig min prickiga klänning, som jag aldrig annars har på mig, och ni ska ha lökar gömda lite överallt, så att alla gråter, vare sig de vill eller inte. PLUS jag vill att ni lägger upp en hel sidas dödsannons i Vasabladet. Betala från mitt konto, jag har absolut int råd (det sku bli typ 900 euro), men man kan ändå int skuldsätta en död person...


Bara så ni vet, tro int att jag är borta då vi ska fara och se på "Valentine's day". Jag kommer ur graven om jag måst. (Jag smittar int)



BYE (kanske för alltid) :o


//Den döende Beccan
(omgjord variant av "den döende svanen".. den kan ni också ha där, det är en balettuppvisning..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS