2010-02-16
18:43:07
    kakka-inlägg

Baru uppdaterade sin j-webb idag.

jag bara älskade den här meningen: 
"Anyone can feel stressed when they are stressed."

åh, det trodde jag inte.


Nej men inlägget var jättefint. Det var i princip detta inlägget gick ut på:

"I think when those who express things, who let things out are fulfilled, it will be the end of things for them.

If they are all fulfilled, and are full of happiness and have no dissatisfaction or anger, nothing will be born.

I think that a lot of energy is generated when
people trip on things, get angry, feel pain, feel depressed.

That's why now I think that
it's scary to be too satisfied."






Det var så fint på något sätt. Fick mej att känna mej lite bättre.
Jag har haft en ganska dålig dag.


Dock så skrev han också lite saker som gjorde mej ledsen. Om att han själv inte mår bra och inte riktigt vet hur han ska uttrycka sej och så. Jag hoppas Shibuyan får en sån möjlighet snart <3




Nu ska jag försöka fundera ut saker jag ska göra för att muntra upp mej själv.
Det får man göra när ingen gör det åt en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS