2010-02-11
19:42:25
    Grattis till artonåringen Taylor!

Idag fyller Taylor Daniel Lautner 18 år!

If you'll read this Taylor, this is for you =happy birthday, and I LOVE YOU!! <3


Taylorjaylorhoneyboll, 
DU är sötast, det vet alla som har koll
Du var söt när du var lite, sötare när du blev stor
Men när du hade långt hår, trodde jag snyggheten for. (fast det var bara peruk ;) )
Jag vet att du aldrig kommer att läsa detta,
och om du ändå gjorde det skulle du inget fatta.
Det är ju på SVENSKA, så använd Google translate
ha en bra dag, och hoppas jag inte är too late
to wish you the world's best birtday
from lilla mej.

Haha titta det rimma.


Här e mitt love-collage. VET NI hur länge det tog att göra det? Länge.






Ha det bäst!


// Becca <3

Kommentarer
Kc säger:

Tack så mkt!

hÅLLER JÄTTE MKT MED DIG MED JACOB<333

2010-02-12 @ 06:24:57
Blogg/hemsida: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS