2010-02-03
20:37:01
    Det här är inte nåt som jag brukar skriva, men jag behöver det just nu

Jag hade väldigt kul idag.
Jag hoppas bara att jag inte var den enda som hade kul men det tror jag inte (eller hur, tanja?)
XDD


Men nu har jag fått en massa skuldkänslor.
En del av den identitet som jag byggt upp har förstörts och jag önskar att det inte var så </3


Nu ska jag bara låta mej inspireras av den man jag har som aldrig sviker mej. (Ni vet alla vem jag pratar om)
Förhoppningsvis kan dendär delen komma tillbaka till mej.




//chiaki



Kommentarer
becca säger:

och han HAR sitt 911 halsband :)

2010-02-03 @ 20:49:41
chiaki säger:

haha självklart (:

2010-02-03 @ 20:52:09
Blogg/hemsida: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS