2010-04-18
17:42:54
    Min rätta personlighet.

Jag tror att jag är lite ond. Alltså seriously! Jag har bevis.

   *   Alltid i butiker så tänker jag på hur man sku KUNNA stjäla saker... Som typ, "vitsi den där tröjan har ingen pipmaskin!!!" Tjuvvarning!

   *   Jag säger ofta "VI STJÄL DEN" om det är nåt man vill ha. På skämt förstås, aldrig att jag sku stjäla nåt påriktit!  Men tänk om jag blir världens supertjuv i framtiden??

   *   Och om nån ha tagit nåt, säger jag alltid att nån har "stjält den" (heter det int stulit förresten??)

   *   Jag var SÅHÄR nära att bryta mej in i det där gamla ödehuset..


Var jag typ nån Bond-skurk i mitt förra liv? En skitsnygg kvinnlig sådan isåfall hoppas jag.. XD
Eller kanske jag kommer att bli polisens proffessionella tjuvtestare?



JAG VET, jag är inte bra på fotoredigering och mina ögon ser sinnessjuka ut XD

//Becca Black


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag har oktett

Mejladress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:


RSS